چاپ        ارسال به دوست

برگزاری جلسه استاندارد سازی

استاندارد كيفيت خدمات گردشگري در  هتل پارسيان انقلاب

هتل پارسيان انقلاب به منظور حفظ و ارتقا جايگاه ميهمانان با هدف برآوردن نمودن نيازها و انتظارات ايشان اقدام به اخذ گواهينامه  استاندارد كيفيت خدمات گردشگري نموده است .

به گزارش واحد بازاريابي و فروش ، اولين جلسه تيم ارزيابي با حضور كارشناسان و مهندسان ارزياب بهمراه  مدير كل و مديران مياني در هتل برگزار گرديد.

  براساس همين گزارش ، ارزيابي در حوزه هاي منابع انساني ،ابنيه و ساختمان و بهداشت   محيط با هدف بررسي  تناسب درجه هتل با خدمات ارائه شده در حوزه هاي مذكور مي باشد؛ كه  ضمن اصلاحات در بازه زماني يكماهه ،گزارش درجه بندي از سوي تيم ارزيابي اعلام مي گردد .


٠٧:٤٣ - شنبه ٢٨ آذر ١٣٩٤    /    شماره : ٢٦٦٧    /    تعداد نمایش : ١٦٦٥


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج